Servis şöbəsi

Satışdan sonrakı peşəkar xidmət avadanlıq və informasiya sistemlərinin keyfiyyətli işləməsi üçün zəruri şərtdir.

Bizim xidmət mərkəzimiz bir çox satıcıların rəsmi təmsilcisidir. Buraya Canon, Epson, Lenovo, Nikon, APC və s. kimi İT nəhəngləri daxildir. Xidmət mərkəzi müxtəlif növ müştərilərin mühasibat proqramları üçün sistemin avtomatlaşdırılmasını həyata keçirib.Tək və böyük korporativ müştərilərlə işləmə imkanına malikik. DiVi Xidmət Mərkəzi idarə olunan sistemlərin tələb olunan etibarlılıq səviyyəsinə çatmağa və müştəri xərclərini optimallaşdırmağa yönəlmiş bir sıra unikal proqramlar təklif edir. DiVi Xidmət Mərkəzinin fəaliyyət istiqamətlərindən biri də surətçıxarma, printer və faks avadanlıqlarının, skaner və plotterlərin təmiridir. Mərkəzin mütəxəssisləri ofis avadanlığının quraşdırılması, diaqnostikası, qarşısının alınması, konfiqurasiyası və təmiri, həmçinin orijinal istehlak materialları ilə təmin olunacaq.

Müştərilərin optimal xidmət növünü seçmək imkanı var:

  • Müqavilə çərçivəsində texniki xidmət (bütün işlər müntəzəm planlı texniki xidmət zamanı həyata keçirilir).
  •  Birdəfəlik texniki xidmət və təmir (servis mərkəzində və ya saytda müştəriyə).
  •  Xidmətin müqavilə forması.
Planlı texniki xidmətə profilaktik təmir və resurs hissələrinin dəyişdirilməsi, diaqnostika (avadanlığın və onun ayrı-ayrı komponentlərinin işinin qiymətləndirilməsi), nasazlıq və ya sapma səbəblərinin müəyyən edilməsi, avadanlıqların təmiri daxildir. Bu, təşkilatınızın düzgün işləməsini təmin etməyə imkan verir.

Zəmanət xidməti

  •  Zəmanət təmiri

Zəmanətdən sonrakı birdəfəlik xidmət

  •  Ödənişli birdəfəlik təmir
Xidmət mərkəzinin işçiləri lazımi işləri operativ və peşəkar şəkildə yerinə yetirilməsi.

Xidmət müqavilələri

Xidmət müqavilələrinin üstünlükləri:

  •  Təmir müddətində əvəzedici avadanlıqların verilməsi imkanı.
  •  Avadanlığın bərpa müddətinin sərbəst seçimi.
  •  İT-infrastrukturun saxlanması üçün vəsaitin planlaşdırılması.
  •  Hər bir cihazın texniki vəziyyətinin monitorinqi, nasazlıqların baş verməsinin proqnozlaşdırılması və ehtiyat hissələrinin və sərf olunan materialların dəyişdirilməsinin planlaşdırılması.

Bizim xidmət mərkəzimiz həmçinin müxtəlif səviyyələrdə xidmət dəstəyi təklif edir:

  • DiVi tələb sistemində müştəri hesabının qurulması.
  • Növbəti iş günü xidməti.
  • Avadanlığın sabit bərpa müddəti ilə xidmət.
  • Standart iş saatları ərzində 4 saat cavab müddəti (həftədə 9 saat x 5 gün).
  DiVi Xidmət Mərkəzi Bazar ertəsindən Cümə gününə qədər saat 9:00 Cümə gününə 18:00 -dək açıqdır, şənbə və bazar istirahət günləridir.

Xidmətlər: