Bizim haqqımızda
DiVi Korporasiyası geniş çeşiddə xidmətlər təklif edən Azərbaycanda aparıcı innovativ İT şirkətlərindən biridir.
İT xidmətləri sahəsində 30 ildən artıq sənaye təcrübəmiz var.
Dünyanın aparıcı brendlərinin distribyutoru olaraq biz müştərilərimiz üçün təhlükəsiz, çevik və ən yüksək səviyyəli xidmətləri təqdim edirik.
DiVi brend portfelində Lenovo, Canon, Acer, Epson, HPE, Kingston, Logitech, PocketBook, Pioneer DJ, Kyocera, JBL, Nikon, Manfrotto, Pioneer, Sophos, Yubico, Nutanix, Aruba, Smart, Polycom, HyperX, Oracle, TwinMos, Numark, Denon, Sharp və s. kimi dünya üzrə aparıcı şirkətlərin avadanlıqları da daxil olmaqla Azərbaycanda ən dolğun portfoliomuz var.
Sistemlərimiz, biliklərimiz və ixtisaslarımız üzərində işlədiyiniz istənilən layihədə sizə kömək etmək üçün nəzərdə tutulub.
DiVi Azərbaycanda və Cənubi Qafqazda bir çox İT avadanlıqları və telekommunikasiya həlləri layihələrində iştirak etmişdir.
Biz sizin böyüməyinizə kömək etmək üçün daim yeni texnologiyalar və innovasiyaların nəbzini tuturuq. Sizin uğurunuz bizim uğurumuzdur!
Keyfiyyət siyasəti
Hal-hazırda “DiVi Corporation” şirkəti Azərbaycan ərazisində inkişaf edən bir distribyutor şirkətdir.
“DiVi Corporation” şirkətinin keyfiyyət sahəsində əsas məqsədi şirkətin etibarlı, səlahiyyətli bir imicini yaratmaq və keyfiyyətli idarəetmə sisteminin effektiv fəaliyyət göstərməsi və davamlı yenilənməsi, tam müştəri məmnuniyyəti və onların gözləntiləri vasitəsilə İT avadanlıqlarının çatdırılmasında xidmət göstərməkdir.
Keyfiyyət siyasəti şirkətin ümumi inkişaf strategiyasının bir hissəsidir.
“DiVi Corporation” şirkətinin keyfiyyət sahəsində əsas məqsədi şirkətin etibarlı, səlahiyyətli bir imicini yaratmaq və keyfiyyətli idarəetmə sisteminin effektiv fəaliyyət göstərməsi və davamlı yenilənməsi, tam müştəri məmnuniyyəti və onların gözləntiləri vasitəsilə İT avadanlıqlarının çatdırılmasında xidmət göstərməkdir.
Biz məqsədlərə nail olmaq üçün aşağıdakı prinsiplərə əməl edirik:
1. Daxili və xarici mühitin dəyişən amillərinə əsasən, ISO 9001: 2015 tələblərinə uyğun olaraq, şirkətin keyfiyyət idarəetmə sisteminin əsas biznes proseslərinin, idarəetmə proseslərinin və dəstəklənməsinin hazırlanması, həyata keçirilməsi, monitorinqi, ölçülməsi, təhlili və təkmilləşdirilməsi.
2. Şirkət fəaliyyətində müştərilərlə və digər maraqlı tərəflərlə açıq, uzunmüddətli və qarşılıqlı faydalı əlaqələr prinsiplərini istifadə etmək.
3. Müştərilərə göstərilən xidmətlərin keyfiyyətinə tam cavab verdiyini və onların şikayət və təkliflərinə tez və effektiv cavab verməsini təmin etmək üçün müştərilərin tələb və tələblərini daim öyrənilməsi.
4. Bütün maraqlı tərəflərin mövcud qanunvericiliyə və İT avadanlığının təchizatı sahəsində digər normativ tələblərə tam uyğunluğuna dair inam duyğusunun formalaşdırılması.
5. Şirkətin fəaliyyəti barədə məlumatları mütəmadi olaraq toplamaq və təhlil etmək, eləcə də şirkətin keyfiyyət idarəetmə sisteminin səmərəliliyinin artırılması üçün tədbirlər hazırlamaq.
“DiVi Corporation” rəhbərliyi bu Siyasətin həyata keçirilməsi üçün məsuliyyət daşıyır, onu şirkətin işçi heyətinin diqqətinə çatdırır, habelə keyfiyyətli idarəetmə sahəsində müəyyən məqsədlərə nail olmaq üçün mühit təmin edir.